Sängläge.

Fy fan vad trött jag är. Jag vaknade NIO i morse. Jag fattar inte varför jag ska vakna så tidigt så fort jag har varit ute. Baksmällan har varit rätt okej idag. Minnet är det värre med. Frida ringde förut och frågade vad som hände när vi skulle gå hem. Jag hade för mig att vi hade börjat bråka men det mindes inte hon så nu vet vi inte hahaha! Hennes kommentarer gick ungefär i den här stilen;

"Ja alltså du köpte shots igår. Du köpte ju två sambuca och en cider och en öl...eller det kanske var jag?"

Coyote ugly börjar klockan åtta! Iofs har jag sett den ca 30 ggr men ändå. Men jag tror fakiskt inte att jag orkar vara uppe. Köpte faktiskt två nya läckberg när jag var ute i Birsta igår. Måste hetsläsa båda samtidigt.

Ja herregud nu är det alltså i övermorgon jag kommer vara hysterisk och nervös.

Kommentarer
Postat av: Pia

Lycka till imorgon nu! Du kommer att fixa det....andas in genom näsan....ut genom munnen.....långsamt....! Kram P

2008-01-28 @ 15:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0