Movienight!

Jag och BB (bajsbryggan) ska på bio ikväll! Jag var lite sugen på We own the night, men det vart Stranger inside, den verkar också bra! Jag ringde nyss och berättade för Snorhan att jag skulle få gå på bio ikväll. DÅ AVSLÖJADE HAN VAD SOM HÄNDER I FILMEN!!! Hur kan man vara så jävla dum? Han lovade dyrt och heligt att det var bara i början. Inte 1 minut in men kanske 30 minuter in i filmen? Jaja, om han hade fel skulle jag få en kram. Jag hade ju hellre tagit typ massage och kill på ryggen men jag antar att en liten kram kan sitta på sin plats. Lite action måste man ju få som singelbrutta, HAHAHAHAHAHA! Eller nattgympa som BB skulle ha sagt.

Den bakade potatisen satt fint. Den var inte riktigt färdig men jag orkade inte vänta så jag högg in helt enkelt. Och snart ska jag få POPCORN. Älskade popcorn med EXTREMT mycket smörsalt på. Den främsta anledningen till att jag går på bio. Det ska vara så mycket att man nästan kräks. Då är det som allra bäst! Ganska bra att inte Johan följer med. Varenda gång vi har varit på bio har han ätit upp sitt godis under reklamen och sen har jag fått mata honom med popcorn. Vi kanske var ett sånt där par som alla andra i biosalongen ville spy på. Men det går bra!


image50


Jag vet att det är en gammal bild, men jag ville bara göra er uppmärksamma på att vi har ungefär lika tjocka ögonbryn. Det är vad som kan ske om ni glömmer att ta med pincetten på semestern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0