More than life.

Idag vaknade jag 13:38. Imorgon börjar jag 9. Kul. Jag kommer vara dödens lammunge imorgon.

Men iallafall!!! Vi hittade mitt gamla nintendo idag! (typ 8-bitars eller vad det hette, hehe) SÅ JÄVLA ROLIGT!!! Det var trasigt förut men nu funkade det hur bra som helst! Jag spelade först megaman! Sen spelade vi super mario 3. Hahahahaha, precis när det gick som bäst skulle Johan flytta spelet och då dog allt. Aningens glappt tror jag. Jag kunde iaf lätt konstatera att jag är BÄST på gammaldags tv-spel. Jag undviker att nämna Johans (kassa) insats.

Sitter hemma hos Frida och Johan har nyss åkt hem. Frida gick ut med Kira nu så jag ska slänga in min feta valrosskropp i duschen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0