Mongoblogg.

Det har ju försvunnit ett inlägg! Mellan androgynagrisinlägget och det sista. Jaja.

Igår var vi ut och åt lite jag och Frido, mycket trevligt. Sen var vi och köpte karra (I know, men det är helg) och hyrde film. Parfymen vart det! Jag tyckte faktiskt den var bra om än lite lååååååååång. (WHY THE LONG FAAAACE) Sen hann jag precis sova i 20 minuter innan Kira började skälla och Frida var prompt tvungen att stå och kolla i fönstret på poliserna som kutade omkring utanför. Sen blinkade hon lite med ljusstaken och jag la mig ner och dog av skam. Var inte så farligt trött imorse faktiskt. Rätt skönt att jobba helg känner jag. Måste fått en släng av nåt.


BRO BRO BREJA STOCKAR OCH STENAR, ALLA GODA RENAR!

Kan man inte få sjunga en trevlig morgonmelodi utan att folk ska tro att man supit?!

Kommentarer
Postat av: Tony

Du och jag måste vara den enda som tycker Parfymen var helt ok =)

2008-01-05 @ 12:06:03
Postat av: Lisa

Jag gillade den skarpt! Vi borde se memento någon dag sexy tonyyy! :p

2008-01-05 @ 16:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0