Men va fan.

Igår när jag sa till min körskolelärare att jag ville flytta fram min uppkörning sa han: "I helvete heller." Eh, MEN NÄHÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja, men jag kör väl upp 500 ggr då. Jag har två lektioner kvar innan uppkörningen och jag vill hellre ha typ 25. hahahahaha, det roligaste är att dom faktiskt tror att jag kan köra bil!!! Jag improviserar ju typ.

Iallafall, igår kom jag till insikt att jag måste sluta fika/äta så förbannat mkt ute. För att fira detta beslut ska jag träffa Ida för en lunch nere på stan. Jag och min karaktär. Men jag är hungrig så det skiter jag i.

Igår var vi och hämtade resekataloger jag och b-bryggan. MYCKET TREVLIGT! Sen fikade vi lite på coffee house. Som vanligt fick jag jävligt ont i magen efter. Vad är problemet? Det verkar som det blir turkiet. Eller alltså DET BLIR TURKIET. Jag satt och kikade på hotell hela kvällen igår. Sökte tom semester, beviljat alla dagar utom dagen jag kommer hem. Pretty irriterande. Måste prata med coachi idag.

Nu måste jag städa lite innan Idaslida kommer.
Förresten är det bara jag som blivit kär i Carlos i desperate? hehe
Jag blir lite äcklad också.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har inga roliga filmer och om kvällsfika med thé blir bra kan jag bjuppa på det... och jag får svära bäst jag vill... det är min hobby, ungefär som att sova ;o) ANUS

2008-01-10 @ 21:24:39
URL: http://fridelixen.webblogg.se
Postat av: Frida

Okaj

2008-01-10 @ 22:31:28
URL: http://fridelixen.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0