MEN JAG BLIR VANSINNIG SA JAG!!

Jag kommer aldrig kunna gå ner till 55. Varför måste jag vara en sån jävla sockerjunkie? På fredag är det jag som köper naturdiet. Eller kanske inte om jag eventuellt ska ut. Men veckan efter. Om jag går ner kommer jag på ren vilja sluta äta så mkt skit. Men så länge vågen bara står på samma känns det bara PISSHELVETE!!

Jag har tyvärr en körlektion inbokat 07:20 (I know) på torsdag för jag skulle eg börja jobba 8:15. Men nu är jag ju ledig på torsdag! Thank you flexie. Iallafall. Måste försöka boka om. Jag vill ogärna kliva upp halv sju när jag är ledig!

Efter att jag och jennifer var på bio har jag fastnat för Answer med Sarah Mclachlan (ungefär). Vilken myskänsla. Lite som att man vill grina skrika eller bli pissfull. Fast det ska jag inte. Iallfall inte idag.

Johan klagade igår på att jag alltid lägger ut samma bilder. MEN JAG VET REDAN DET! Det är för att jag aldrig knäpper några nya. Idag gjorde jag ett försök att dokumentera min dag. Jag knäppte en (1) bild. Det var i bilen på väg till jobbet. Den vart dessutom suddig. Därför kommer här bilder jag aldrig har visat.
När ni ser dom kommer ni förstå varför!

image133

image134

image135


image137


image139



Gud vad jag vill ha sommar. Men Turkiet går också bra. Jag vill ha sommar så jag får sådär mkt fräknar! I vanliga fall hatar jag dom men så sommaren tycker jag att det kan vara lite mysigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah, även att jag syns på ena kortet du blåser bubbla! :P mobbat! ;D

2008-01-28 @ 22:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0