Men åh.

Jag har inga nakenbilder på Frida. Men jag ska fixa! Hon ska få spö. Jag får tydligen inte blogga om jobbet, vad jag äter och om jag är trött. Hon förstår tydligen inte att det enda jag gör är sover, äter och jobbar.

Ikväll ska vi ut och göra en sak. Ska bli mkt trevligt. En annan trevlig sak är kommentaren jag fick av min kära syster och min älskade lilla favorittjej Hilma! Jag saknar er också!

Idag har jag lärt mig att folk kan heta både Herkules och Snygg i efternamn. Jag skulle välja det senare.
Lisa Snygg. Det klingar betydligt bättre än Lisa Lök.

Väldigt många svenskar borde bli skickad på charmkurs. Fattar inte vad man får ut av att vara otrevlig (hehe).
Äh, jag är för det mesta svinsnäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0