Mätt som en skvätt.

Helvete vad mätt jag vart efter min olivciabatta med salami och brie. Jag åt det sista fast jag var mätt. Ikväll ska jag inte göra ett skit. Fy fan vad tråkigt. Men jaja. That´s life. Alla ska ju bara vara med sina nya boyfriends haha!


Har någon film på i bakgrunden och en av killarna är han som spelar mördarliftaren i Den där Mary. Jag hatar sånt. Om folk spelar psycho i ena filmen och sen superpoeten i nästa. Som den där bruttan som är med i både white chicks och har huvudrollen i emily roseblablabla eller vad den heter. Jag bara garvar när jag ser den sista för att jag tänker på White. BRING SHAMUUUU BACK TO THE OCEAN!


Mario var det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0