Lön och ledig helg!

Ledig helg och lön som rullar in på kontot. Lovely! Morgondagen blir inte sämre av att jag och BB bokar våran turkresa imorgon! Kan det inte bara bli maj så vi får åka iväg? Iofs har jag redan bikiniångest. Vaniljkola-gifflarna jag har hemma hjälper bra mot sån ångest.

Jag kan inte sova, jävligt konstigt. Jag vart så irriterad att jag ringde och väckte Johan. Han frågade om man aldrig fick sova?!?! Det var ju han som väckte mig i morse. Iallafall frågade jag om jag fick sjunga en sång men då sa han hej då och la på. Snacka om att jag vill byta ut honom mot en annan kamrat!

Kommentarer
Postat av: ......

ja den där johan verka inte va så mycket att ha

2008-01-25 @ 10:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0