Ja, jag säger då det.

Nu kokar jag ett ägg som jag ska äta till frukost. Sen kommer pappa och vi ska ut och övningsköra. Känns som jag knappt kommer ihåg hur man gör. Speciellt inte med fittvolvon jag kör på körskolan. Jag hatar den! Jävla växelspak. Men men, jag är ju redan inställd på minst två uppkörningar så det spelar ju ingen roll.

Jag har pengaångest den här månaden. När fan hann jag shoppa så mycket? Och var är alla grejer? Igår fick jag iaf skorna och den här http://nelly.com/shop/?Section=rea&BrandID=&ColorID=&StyleID=11&SizeID=&Order=9&StyleExtraId=&SpecCat=&ID=154009&ColorCode=1 hahaha, vet inte hur man länkar! En desperatebox har jag ju också köpt. Igår grät jag tom till ett avsnitt när Nora blir skjuten. Eller det var egentligen när dom bar ut Lynette på båren hahahaha. Sen skämdes jag och gick och la mig.

Idag var det tänkt att jag ska tvätta och städa. Jag håller nog fast vid det för det är äckligt här hemma. Jag ska lägga upp efterbilder tror jag minsann. Då kan jag inte fuskstäda!


Nu måste jag hetsäta mitt ägg och torrschamponera håret lite innan pappa kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0