Ja, herregud.

Det här borde hon skaffa sig; oslagbar humor, typ som min! När jag ändå har en tvångstanke att läsa hennes blogg kan hon väl för fan klämma fram något roligt. DET HAR ALDRIG HÄNT. Jag får svettningar och klåda av obehag bara. Jag hatar min bloggnoja.

Kvällens konstaterande; Jag måste skicka en blombukett pga förolämpning.
Många kommer ha ångest imorgon pga borttappade kontokort.
Jag har löjtnantens finaste badrum. Johan har nämligen storstädat hemma hos mig medans jag jobbat.

Idag upptäckte jag fördelarna med min halsduk! Man kan gömma ansiktet i den när man träffar någon på bussen man inte vill heja på! Fullkomligt fantastiskt. Nästan lika fantastiskt som min nya favvo Pigall. Vill helst äta 10 om dagen. Det är däremot inte så jävla fantastiskt för vikten.




Nicola; Vi ska till Turkland :)

Kommentarer
Postat av: Niccis

Aha! Fan va nice! Vilket ställe? :-D

2008-01-14 @ 14:32:36
URL: http://niccis.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0