Irriterande.

Morgonen började med att Frida ringde 10 minuter innan klockan skulle ringa. Då ville jag helst skära halsen av både mig och henne. Men jag klev upp och var förvånansvärt pigg. Jobbade två timmar (förbannat mkt sura människor på måndagar) sen var jag ledig i 4 timmar. Jag hann göra av mig 800 kr på ingenting. Sista timmarna på jobbet flöt på bra. Nu sitter jag hemma och ska sova. Så jävla ointressant liv. Någonting måste hända snart innan jag lägger mig ner och självdör. Iofs ska vi boka resan på fredag. Det ljusnar lite i mörkret!

Nu har jag just klickat hem ett par nya skor från have2have. Ännu ett ljus i mörkret! Men nu måste jag nog stänga av datorn innan jag sätter mig själv i personlig konkurs.

Idag har jag ringt Johan 9 ggr. Nu har han sagt att jag får bara ringa en gång till och sen stänger han av telefonen! Vad är det för sätt? Han är den enda som vill lyssna på när jag berättar helt meningslösa saker! Plus ni som läser den här sorgliga bloggen of course! Nu lägger jag upp lite bilder jag blir glad av!


image129

image130


image111

image92

image62


114814-119


image131



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0