I don´t care what they say.

Då var turko bokad och jag har nyss tryckt i mig en sallad. Mycket trevligt. Jag är lite för trött för att njuta av att ikväll är första kvällen på ännu en till ledig helg. Fast om sanningen ska fram så smuttar jag lite på en breezer watermelon. Men imorgon ska jag ut på riktigt. Har haft en vit månad nu hehe. Fyra veckor är ju egentligen ingenting men det har varit skönt att slippa baksmällan. Kommer ihåg den där dagen när jag låg hemma hos Frida och hon tvingade mig ner på Athena för att vi skulle äta. Och sen gick vi ut den kvällen också. Jag är helt klart för vek för 2-dagars.

Nu ska jag betala lite räkningar och sen lite nätshopping!

Kom ihåg att ladda upp mer tröstande ord inför tisdag när jag kuggar min första uppkörning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0