Hohoo!

Inatt har jag slagits som fan. Anledning: Herr Åström bredde glatt ut sig i sömnen. Som ett kryss. JAG BLR VANSINNIG!!! Iallafall så slog han mig med en kudde i ansiktet imorse när jag var nyvaken, jävligt otrevligt. Som straff skulle jag slå tillbaka men råkade slå med näven. Jag hade faktiskt en kudde i handen men jag träffade fel. Det hela resulterade i Stockholms blodbad från Johans näsa. Sen hotade han med att torka sig på en av kuddarna om jag inte hämtade papper?! Jag blir så förvånad varje gång någon blöder näsblod för jag har ALDRIG gjort det. Undantaget var en gång när jag skulle dricka festis när jag var liten och körde upp sugröret i näsan.
Jag räknar inte det som riktigt näsblod.


Men nu slutar jag om 2 timmar och det är ju himla trevligt! Två dagar kvar till ledig helg. Men jag ser mer fram emot nästa vecka när jag är ledig FREDAG, LÖRDAG OCH SÖNDAG!!!!

Idag bokade jag tid för min andra uppkuggning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0