Heja!

Varje jävla morgon jag vaknar tänker jag samma tanke "så fort jag kommer hem från jobbet går jag och lägger mig för natten". Detta händer visserligen aldrig men jag tänker så VARJE VARJE morgon. Imorse tänkte jag "jag går till tandläkaren, går till körskolan sen går jag hem och sover middag." Måste ju vara någon form av störning! Allt jag tänker på är mat och sömn hahaha!

Iallafall, 0 hål! Det har aldrig hänt förut. Eller han sa såhär; "man kan säga att du har ett hål men egentligen är det bara en taskig fyllning vi måste göra om". Sen sa han också att jag behöver en hink lugnande innan jag kommer nästa gång. Och det har han rätt i! Jag öppnar ogärna munnen utan lugnande. Alltså jag fattar inte varför jag är så jävla rädd för tandläkaren. Idag höll jag andan tills jag nästan svimmade när jag var där. Och det var bara en undersökning! Hatar ljudet och så ligger jag och spänner mig hela tiden. Tror att det har lite med min förra tandläkare att göra. Hon som gjorde att en halv tand ramlade bort när jag var nere hos syrran för några år sen. Upp på akuten fick jag åka och rotfylla i variga kanaler haha. Penicillin vart utskrivet och tandläkaren därnere sa "det första du gör när du kommer hem är att byta tandläkare, hon har förstört den här tanden totalt."
Och nu har jag VÄRLDENS BÄSTA TANDIS! Om jag inte får gå till han stannar jag hemma säger jag!

Nog om det. Idag bokade jag uppkörning iaf. 29 februari 13:45. SÅ nu vet alla det så slipper jag höra något tjat. Jag är redan nervös och kommer förmodligen kräkas i bilen. Krockar gör jag säkert också.

Nu ska jag dricka snuskdetoxbajsbrunasörjan jag köpte igår på hälsokostaffären. Jag är så jävla lättlurad. Den här gången inbillar jag mig inte ens att det funkar. Vid tre ska jag träffa Majo iallafall. Vi ska fika. Eller jag får väl dricka ett glas vatten och tugga på någon gammal morot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0