God natt.

Gud vad trött jag blev. Var som att någon slog mig i huvudet med en slägga. Nu in i badrummet och sen sova. Jag är jävligt orolig över listerinet. Det är jag varje kväll, den bränner bra i mina kinder och på tungspetsen. Jag gråter nästan varje kväll av smärta efter det där förbannade munsköljet. Well well.

Gynning var dålig ikväll. Men jag skrattade så jag grät (I know, jag gråter jämt) i förra avsnittet när hon sa:
"Mörda dig?"
"Jaha, mata dig.."
Och när hon började prata om Bingo och lillgrabben sa; "Ja, han älskar att pussa dom i smuttan"
haaaaaaaaaahahahaha

Skitsamma, nu ska jag sova om jag ska orka leva imorgon.




FAN VAD JAG ÄR NEGATIV. IMORGON BÖRJAR MITT NYA POSITIVA LIV!!!
(Det håller nog inte många timmar.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0