AAAAAAAJ!

Fan vad ont jag har i magen. Ända sen imorse, nu börjar det bli jävligt irriterande faktiskt. Konstigt ont. Nästan som att det sitter mest i mellangärdet och ibland på sidan högt upp. Därför ska jag snart lägga mig på soffan och kika på Vänner.

Jag är så sjukt nervös för i morgon. Jag har på riktigt en magkänsla som säger att jag inte kommer att klara på första. "Men det gör inget Lisa, du kan ju göra om det flera gånger" var Niccos svar på mitt gnällande. MEN JAG VILL GÖRA EN GÅNG ANNARS KOMMER JAG TAPPA LUSTEN. Min körskolelärare sa idag iaf att han var superimponerad över hur jag körde idag. Mkt bra! Fast jag var så hungrig att händerna nästan skakade.

Vänner och vatten tack.

Kommentarer
Postat av: jonas

du har ju typ jämt ont i magen, ja tro att du lider av samma som jag, nämnligen ulcerös kolit. du borde kolla upp det :P

2008-07-17 @ 14:44:45
Postat av: Anonym

du har ju typ jämt ont i magen, ja tro att du lider av samma som jag, nämnligen ulcerös kolit. du borde kolla upp det :P

2008-07-17 @ 14:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0