Va fan!

Jag som hade ställt klockan på 12:30 idag (hahahaha som att det skulle hända). Jag vaknade kring halv tio och Nicco kutade omkring som en galning MED KLACKAR för att hon hade försovit sig. Sen ringde Johan och var sur och sa inte ens hej då innan han la på. SEN avslöjar Malena i Våra bästa år att det är hon som är mördaren! Jag har iofs inte sett det på flera år men lite chockerande är det ju. Räcker det inte med att hon blev besatt för 100 år sen? Inatt var jag uppe och kollade på c-dokusåpan Forever Eden. Vart helt besatt och var tvungen att sitta vaken till kvart i tre för att veta vem som åkte ut. Vet ni vem? NEJ, INTE JAG HELLER EFTERSOM DET KOMMER I NÄSTA AVSNITT. Men nu ska jag vara positiv resten av dagen! Har min sista körlektion 13:30 och sen ska jag nog prova att äta sushi. Hoppas det inte smakar asgam.

image155

Nicco kommer att bli jätteglad över att jag la in den här bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0