Stupid girls.

Mycket lättsam dag! Kortdag + ett teammöte. Det bjöds tom på semlor idag. Men jag tog ingen, grädde och mandelmassa smakar iiu!

Nu är det EN timme kvar till House börjar! Jag har väntat JÄVLIGT länge nu. Snorhan brände säsong 3 men som vanligt när han har bränt nånting så funkade det inte. Men han var vänlig att BERÄTTA vad som hände. Aldrig kan man få se något med egna ögon!!! hahaha

Jag gjorde faktiskt en paj till middag, Med spenat, fetaost, rödlök och svarta oliver. Den vart faktiskt rätt god även om den inte såg så aptitlig ut hehe. Men imorgon blir det bara nutrilett. Köpte mer idag.

PIA: Dom uppdaterar schemat imorgon, jag smsar med förslag på helger! Jag har faktiskt inte glömt.


image140


9:30-18 imorgon. Sen en dag kvar innan långhelg. FAN VAD SKÖNT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0