Please, save it!

Jag som hade packat träningskläder och bokat in pass. Satt på jobbet med snoret rinnandes och en röst som raspade som Sven Wollters. Fick avboka skiten och ha ångest över fettet ist. Jag åt en brownie nyss. Snacka om mental störning. Men bättre blir det i helgen när jag planerat  in baksmälla på lördag. Då brukar jag inte kunna äta pga kväljningar. Det ska bli trevligt!

Undra hur mkt Karl-Petter får ligga eg. Alltså hela Sverige verkar ju vara helt tagen av bondfanskapet. Fast jag kan ju inte säga att jag är ett undantag. Eftersom Johan redan har konstaterat att Bruce Willis aldrig skulle vilja ligga med mig (fast jag har å andra sidan aldrig sagt att jag var intresserad) får jag väl drömma om nån b-kändis ist.


image141


www.bondesokerfru.net är ju min nya sysselsättning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0