Pissliv.

Igår var jag så trött hela dagen och var så jävla glad att jag skulle få sova ut idag. Vad händer? JAG VAKNAR HALV ÅTTA AV ATT JAG MÅR ILLA OCH HAR UPPSVULLET TANDKÖTT. Ibland vill man bara sluta andas alltså. Dessutom var det någon stod och skottade utanför huset. Det lät som om dom bara slog med spaden mot stenhård is. Gör vad fan ni vill men EFTER 10 tack. Jävligt irriterande.

Jaha, vad gör man nudå när man är uppe i ottan? INGEN har budat på mina traderauktioner än och dom går ut om 8 timmar. Men Nicco vill nog köpa mina skor om ingen annan köper dom. Pissfrench connectionklänningen ska jag klippa sönder. Varföööööör vill ingen köpa paljettisen?

Täcke i soffan och lite SATC kanske.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja vi borde ha en fika 2gånger i månaden MINST =0)

2008-02-09 @ 11:53:42
URL: http://incorrigible.webblogg.se
Postat av: Therése

Lisa lisa lisa lisa! SNÄLLA SÄG ATT DU HAR MIN MOBILTELEFON!!!!

2008-02-09 @ 13:40:56
URL: http://Cbradshaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0