Pics.

Gud vad mycket jag har hunnit med idag! Städade light och tvättade sängkläder imorse. Hade körlektion och efter det köpte jag sushi och for hem till Lina. Kan ju säga att jag aldrig mer kommer köpa det! Vi beställde pizza ist haha. Nicco kom förbi också och jag hittade Mattias gamla skolkatalog så vi letade upp diverse ex och ragg.
Lina; Den där killen känner jag igen..
Nicco; Han ser nog rätt bra ut nuförtiden!
Lisa; Nicola, det där är ditt ex.
Jag har skrattat så jag har ont i magen. Tog en sväng förbi Frida och nu sitter jag här och har ont i magen efter mer hysteriska skratt efter att jag försökte knäppa kort på mig och monstret Lyon. Precis när jag skulle knäppa skallar monsterhunden mig så jag flyger iväg för jag blir så rädd! haha

Har äntligen fört över bilderna från telefonen och här kommer dom jag vågar lägga upp haha


Frida & jag

frida och jag


Lilla papi på julafton

papi


Nicco och våran former co-worker Rickard

niccric



Testhelvete. Bara för att jag kan allt om bakterier!!

dat


Tony & Elle

tony


Jonas

jonas


Frida

frida


Anledningen till varför jag var tvungen att frosta av SKITFRYSEN

frys


Emelie på CH

emelie


Lina

lina



Hanna, Jens & Rebecka

för


Mongot med sin godisburk


mongo



Lyon & Kira

khjh


Lyon & Kira
Lyon är en monsterhund! Fast snäll.

jhg


Nu måste jag vila magen efter alla liter vatten jag har druckit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0