LS.

Sista dagen på lediga helgen då. Men det är okej, jobbar bara fyra dagar nästa vecka. Tack igen superflex.

IALLAFALL så ska jag städa nu. Det är så grymt skönt väder ute! Jag har nämligen redan varit ute och övningskört fast jag somnade typ 7 imorse (men jag var faktiskt inte full). När det är såhär fint väder vill jag städa! Och sen ska jag faktiskt belöna mig själv med lite nätshopping. Det kan jag behöva! Jag tjuvstartade redan igår med världens sötaste tygskor! Mycket bra. Jag och jempa kanske ska ner och sola sen. Det kan också VERKLIGEN behövas. Jag är lika blek som en ipren. Det är inte ett dugg roligt, man ser ju sjuk ut!

Förresten, kommer ni ihåg småstjärnorna? det var ju hur roligt som helst!! Det borde dom börja med igen. Söta barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0