Grattis mes.

Jaha, välkommen hem efter en mkt pinsam upplevelse. Jag grät redan när jag gick in i behandlingsrummet(? hehe). Jag hyperventilerade när de tog bedövningen och när dom började borra ur den gamla fyllningen andas jag en gång i minuten. Men sen gick det svinbra! När han skulle lägga runt det där metallbandet runt tanden vart det lite knas och tandköttet började blöda och det krockade med alla tänder men då sa jag minsann inte ett ljud. "Lisa, jag tror inte att det är smärtan som är problemet utan mer obehaget" Där slog du huvudet på spiken Kjelle! Jag sa iaf att jag aldrig ville byta tandläkare, jag tror dom vart lite glada, Eller jävligt less kanske eftersom jag är så fjantig hahaha!

Nu får ni ursäkta designen, ska ge mig i kast med att försöka fixa lite. Det går nog SVINBRA!

Som ni kanske har förstått funkade inte tabletten. Däremot funkade bedövningen exemplariskt, mitt ena öga och kind praktiskt taget hänger ner. Jag provade spotta förut och det gör jag inte om.

Kommentarer
Postat av: frida

Din header är klar madame

2008-02-13 @ 00:46:00
URL: http://fridelixen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0