Good day.

Så jävla sjuk natt. När klockan ringde imorse trodde jag att det var ett skämt! Kändes bara som att jag precis hade blundat. Fast jag blev rätt pigg när jag väl pallrat mig ur sängen. Har bara haft utbildning idag! Skönt att slippa jobba! Jag har dessutom JÄVLIGT ont i halsen. Men det hörs inte, så då känns det som att jag ljuger hahaha
MEN JAG HAR FAKTISKT ONT I HALSEN, DET KÄNNS SOM EN GRÖT!!

Efter jobbet for jag ner på stan och träffade Tony och Nicco. SKITkul är det rätta ordet! En sallad på coffe house satt bra efter en dag med en naturdiet och en mandarin. Sen for jag och Nicola hem till mig och nu står hon bakom mig och provar kläder. Jag har däremot inget att prova eftersom jag lämnade tillbaka conversehelvetena idag.

Så skönt att lägenheten är städad! Jag älskar att komma hem när det är rent. Speciellt när jag får sova själv för det är så grymt skönt att få bre ut sig i sängen och bara få göra precis som man vill! Fast jag tycker om Johan också.


HEJ DOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0