Dagens.

Dagens addiction; V6 GREEN TEA JASMINE! Nu har jag snart tuggat upp en hel påse. Undra om jag får ont i magen snart? Men det gör inget för dom är så gooooooooda!

En sak som är lite irriterande, tuggar jag mest med högersidan biter jag i kinden eftersom den fortf är uppsvullen (tänk jawbreakerkind) och tuggar jag mer med vänstersidan tuggar jag på tandköttet eftersom jag har en visdomstand som jävlas. Jag har inte känt ett dugg av de andra tre. Men samma jävla vänsternerevisdomstand fortsätter att svullna och göra ont. Rätt tråkigt kan man tycka.

Nu har jag lyssnat på with every heartbeat med Robyn 5 ggr på raken. Jag är både bitter och fet. Men rätt glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0