Wow.

Jag befinner mig i fullkomlig paltkoma. Det blev kyckling med ruccola & avocadosallad. Jag ger mig själv högsta betyg faktiskt. Jag har dessutom städat köket och jag håller på att tvätta för fullt. Imorgon blir det jobb sen ska jag och pappa på bio. På tisdag ska jag och T pallra oss iväg och se Timbuktu på stadshuset. Just i denna sekund fick jag lite klädpanik. Men det får jag ta senare för nu måste jag definitivt noppa ögobrynen, ser ut som en krigsdrabbat område ovanför ögonen. På tal om krigsdrabbade områden så pratade jag med Kosovo i telefon förut. Han frågade om jag hade ringt honom inatt. Jag kände bara att eftersom jag varken hör av mig eller svarar på hans sms så är chansen obefintlig att jag skulle ringa honom mitt i natten. Jag sa bara nej och att jag var tvungen att fortsätta städa. Så ska dom tas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0