Speak up!

Okej, dags för ett erkännande. Vem är det som har gett min mail till Kosovo? Han addade mig igår på msn och sa att han fått det av en av mina kompisar. Mailen ligger inte ute någonstans så jag skulle snarare kalla den här "kompisen" för förrädare. Han kan ju iofs ljuga men jag fattar inte vart han har fått den ifrån. Den ligger inte ute på facebook eller någonannanstans heller för den delen. Nog om det, blockerad och bortkastad. 

Nu kan vi koncentrera oss på viktigare saker, som tex vad ska jag dricka ikväll?

Kommentarer
Postat av: nicco

haha så himla roligt, men det är inte jag som har gett den till honom!! Gott nytt år, förrädare kan jag kort och gott säga ;-)



PUSS!

2008-12-31 @ 15:27:51
URL: http://blog.st.nu/niccis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0