Mythos!

Vi poppar circus med brittan och jag dricker mythos och Thessagull har gett sig in på rödvinet. Myhtos ger grymma kreta-flashbacks. Emelie och jag, 15 år, gratis sprit en vecka och nattbad med snygga holländare och heta norrmän. Ja, det var tider det! Jag spanade alanyaresor idag, jag märker att priserna börjar höjas, nu gäller det att börja pressa N och K så att det blir så billigt som möjligt.

Nästa sommar föredrar K mindre magsjuka och jag föredrar mycket mindre drama med svartsjuka turkar. Jag har dock redan planerat att köra en reunion med Johnny Depp!





Kommentarer
Postat av: Karin

mindre magsjuka, mindre drama - mer sprit och sol!

2008-12-10 @ 09:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0