Karlar.

Snart är det här året slut och det har varit ett fruktansvärt roligt år. Och det som skapat mest drama är väl som alla år alla dessa grabbar. Inte för att vara negativ men alla karlar (läs pojkar) jag har träffat detta år har har antingen varit gifta, känslomässigt störda, svin, förståndshandikappade eller velat ta mig till Kosovo för att föda barn. Men om man bortser från det så har det här året varit det roligaste och bästa på väldigt länge. Så det är väl bara att hoppas att nästa år blir lika bra minus löksituationer, eller hur T?


Det låter som att jag har dejtat friskt men det har jag inte. Vissa av dessa människor besitter flera av de ovannämnda egenskaperna.



Kommentarer
Postat av: tbird

hahaha. kunde inte sagt det bättre själv!

2008-12-20 @ 16:53:05
Postat av: nicco

haha instämmer

2008-12-20 @ 22:47:57
URL: http://niccis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0