Just nu.

Jag somnade till mitt i mitt Will&Grace-maraton. Och just nu ser det ut såhär;


Blåa fiskar it is! Men varför ser det ut som att jag har så stor näsa på alla bilder?! Jag har ingen stor näsa. Men korta naglar har jag, men jag har insett att det finns större problem i livet är korta och ojämna naglar.

Herr S skrev förut att han skulle hjälpa oss med boende i sommar och nu är jag rädd att han tänker stuva in oss hos hans mormor i bergen eller liknande. Men det återstår att se. Jag röstar för hotell.


Nicco; Jag vill inte läsa svenska B. Jag orkar inte läsa om resenären..

För er som inte riktigt hängde med syftade hon alltså på renässansen och jag skrattade tills jag nästan kräktes. Detta är alltså samma tjej som säger City Kross och apelsinkrokat! Jag älskar dig propp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0