I will survive!

Det kan inte alltid vara bra, ibland går det ner och då behöver man hjälp igen att ta sig upp. (Och nu syftar jag inte på min vurpa i fredags.) Med det vill jag säga TACK TACK TACK till alla som har peppat och oroat sig över mig. Extra mycket tack till Em och Magnus eftersom jag flyttade in där i två dagar. Ni är bäst!

Det jag behöver nu är att få tänka på mig själv och omge av de personer som betyder allra mest. Och med det sagt åker jag nu och träffar Nicco. En av alla mina hjältar! Jag älskar er tjejer, ni är ALLT för mig!


After all of the darkness and sadness
Soon comes happiness
If I surround my self with positive things
I'll gain prosperity


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0