All the things I´ve done.

Jag jobbar sent ikväll igen. Men imorgon jobbar jag bara 10-14 sen är jag ledig på torsdag OCH i helgen. Då bär det av ner till Stockholm för att umgås med syster och diverse. Imorgon ska jag umgås med Jennifer, trots missnöjda läten från N:s håll att jag är en svikare haha.

Jag pratade förövrigt med storasyster förut och hon föreslog att jag skickar en pikblogginlägg mot någon som verkar lida av förföljelsemani. Men jag orkar inte, för jag bryr mig faktiskt inte längre. Det här är överspelat för längesen. Hoppas min blogg kommer till någon nytta men jag tycker nog att ni bör bli bättre på att kommentera. Men bara trevliga saker! Annars gråter jag och det vill ni såklart inte. Eller va fan, kommentera precis vilken skit ni vill.
Skitsnack kan också vara underhållande.

Kommentarer
Postat av: Nicco

JAA! SVIKARE,SVIKARE,SVIKARE!

2008-12-30 @ 22:45:22
URL: http://blog.st.nu/niccis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0