Aha.

Okej 1 och ½ timme kvar sen slutar jag. Då blir det raka vägen till två bleka. Jag börjar misstänka att jag solar lite för mycket men skit samma. Jag grundar bara lite inför turkietresan haha. Jag läste förresten en gammal artikel på expressen.se att var sjätte anmäld matförgiftning kommer från frukter och grönsaker. Sen stod det att 5 personer hade blivit sjuka av salmonellasmittad ruccola. Ganska otrevligt med tanke på att jag har ätit ruccola dom senaste fyra dagarna. Äh. Det är bra med lite magsjuka så man kan gå ner ett kilo eller sju!

Jag funderar lite på att färga håret ikväll. Jag trodde att jag hade lyckats bra sist men det var ju rena rama katastrofen. Jag vore tacksam om jag kunde sluta slarva så jävla mycket när jag färgar mitt hår. Tröttsamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0