Whine up.

Sådärja. Jag hade tänkt att jag skulle försöka mig på naturdiet igen. Hade tom med mig 3 portionspåsar och min nya shaker till jobbet men vad händer? Jag blir inte hungrig på hela dagen så jag gav blanka fan i att äta överhuvudtaget. Men nyss åt jag en sallad med grillad kyckling. Och nu ska jag städa. Min lägenhet är på riktigt ett kaos. Det ser värre ut nu än när jag flyttade in. Jag är så jävla begåvad när det kommer till att vara rörig, det är helt jävla sanslöst. Måste finnas något syndrom jag lider av. Men men, nu hade jag tänkt städa upp skiten. Har tvättstuga klockan 18 också. Sen är det väl raka vägen ner i säng som gäller eftersom imorgon ringer min väckarklocka 4:50. Och det är inte ett skämt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0