Smällkaramell.

Nu får jag gå hem om lite drygt en timme. Ska hem en snabbis och hämta alla flyttkartonger och köra dom till pappa. Han ville att jag skulle kolla igenom garderoberna där också om det var något jag skulle ha kvar. Hahaha, tror inte jag vill ha kvar playboylinnen eller spice girlstights men jaja. Hoppas jag kommer ihåg att sno lite nålar av honom så jag kan få upp sovrumsgardinen ikväll. Bytte tid så jag slutar 16 imorgon sen bär det av ner till systeryster igen.
Får se om jag hinner träffa Emelie på lördagen också.

Näe, sista rycket nudå kanske.

Kommentarer
Postat av: nicco

Men du! Kom ihåg att titta efter bandet från Skottland och den där skinnjackan som du pratade om att jag skulle gilla så mycket ;-)

2008-08-07 @ 19:48:17
URL: http://niccis.devote.se
Postat av: Tony

Ja du rastlösa själ som flyger och far hela tiden ;)

2008-08-07 @ 21:44:27
URL: http://toonyy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0