Skön fredag.

Herregud vad jag har skrattat idag. Jag och Jennifer var och åt varsin sallad på CH och sen åt vi mjukglass på torget och kollade på indianer. Sen var vi ut till Birsta en sväng och köpte varsin slushpuppy eller vad dom fan dom heter. Isdrink sa man iaf när jag var liten haha. Sen var vi på Selånger och det var så tråkigt att vi stannade max en kvart.

Nu ligger jag i soffan och Fredrik håller på att skicka Sex and the city-filmen till mig, Så jag ska se den och äta min Ben & Jerrysglass i sängen senare. Det blir bra så är jag utvilad tills imorgon också, pappa kommer hit och fortsätter med köket och jag måste städa upp lite innan Maja kommer.
Sen ska vi dricka sprit och snacka skit.  Det är ju det vi Sundsvallsbor gör bäst.




Jag ville ha lite cola i. Det ser helt klart ut som bajs.



Här är min lilla pappskalle och bajskörve Jennifer. Hon luktar bajsilla!


Kommentarer
Postat av: Bajskörven

hahahaha

2008-08-16 @ 15:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0