Need you to be close.

Jaha, då har man storhandlat  då haha. Jag och Nony gjorde Ica Maxi! Sen körde jag mot rött. Sen höll Tony på att utlösa en airbag som inte fanns. Det hände mkt på våran shoppingtur! Räkningarna är betalda (utom idiotbredbandsbolaget som ska jag ringa imorgon) och jag la undan 5000 kronor på sparkontot! Tjohooooooooooo!





Notera ringen. Jag har inte kvar den längre. Den sitter på en bartender i Turkiet. På lillfingret. Och det är en han.
Det är helt klart och tydligt en tjejring. Jaja, vill han får han använda den haha. Jag hämtar den förmodligen INTE i oktober. Men om ett år får jag se my precious igen. Ringen alltså.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Åt ni även på McDonalds?

2008-08-25 @ 22:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0