Hej hej hemskt mycket hej.

LUNCHRAST. Och lunchrast betyder alltså halvtid om man kan uttrycka sig så. Har varit på IKEA som sagt idag och köpt en klädställning, gardiner och ett överkast. Jag får väl upp klädställningen så fort jag skaffat mig en STJÄRNMEJSEL. Vad fan är det för stil, skicka med en mejseljävel då för jag är ingen snickare som har sån skit hemma. Men jag har en hammare. Jag har i alla fall haft en hammare men just i detta ögonblick kom jag på att jag fick spika upp de senast uppsatta tavlorna på löjtnanten med en kastrull. Det gick det å, en bra karl reder sig själv!

Jag tvingade Nicco att köpa en Mr Music idag när vi var på Erikshjälpen för jag ville så gärna lyssna på Teenage dirtbag i bilen hahaha. Nicco ville hellre lyssna på CRAIG DAVID? Det är fan inte okej.

Kommentarer
Postat av: niccis

haha ja men va fan! haha



läs min blogg strax, ska berätta om en hemsk upplevelse på ica!

2008-08-02 @ 20:22:07
URL: http://niccis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0