Haha.

Haha, nu börjar jag bli svartsjuk och irriterad. Fantastiskt roligt. Och natten mot torsdag kommer NICOLA hem!!!! Jag saknar henne så mycket! Och snart flyttar hon som ni kanske har fattar eftersom jag tjatat så jävla mycket om det i bloggen. Barcelona kommer få en frekvent besökare i vinter.

I alla fall har en av mina kärringar strulat till det med en karl med bootcutjeans och såna här skor


(bild från http://www.caterpillar-shoes.dk )


Haha, hon är mycket nöjd. Jag vet inte hur många gånger jag hörde under ett och samma samtal "åh, herregud han hade bootcutjeans och gula boots". Hon känner väl ungefär som jag gjorde när jag såg de avslöjande bilderna på tygbyxbäraren. Ett litet lätt illamående och blixtrande huvudvärk! Blunda och tänk på annat!

Nu är frågan, ska jag plocka lite i lägenheten eller ta en morgonpromenad?

Kommentarer
Postat av: niccis

HAHAHHAHAHAH

2008-08-26 @ 20:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0