yes

Saker jag gillar väldigt mycket just nu

- min säng. Framförallt täcket. Jag vill aldrig komma fram.
- Pantertanter :p
- min "marc jacobs" t-shirt. Mycket bekväm.
- alla former av rengöringssprayer, jag älskar sånt! Det bästa jag vet!
- min nya gladespray, den heter refreshing spa och luktar SVINGOTT! måste spraya 50 ggr om dagen!
- Brämhults lemonad
- remixen jag nyss hittade på the way I are. Mycket trevlig.
- Mina nya ljuslyktor
- Käck, som uppenbarligen heter kick nuförtiden. Skamligt.
- Att jag är svinbra på att stava. Hewlett packard :D



Saker jag gillar lite MINDRE just nu

- folk som FISER publikt. Speciellt om det luktar avfallskvarn! Jag får panik! Typ som han igår på jobbet. Jag ville lägga mig ner och dö. Inte fan blev det bättre av att Jennifer började garva som en galning!
- Mitt hår
- kiwiglass
- Min pappas reaktion när jag ringde och berättade att jag hade sånt jävla tryck över bröstet igår. Han svarade "jaja, vi hörs i morgon, jag är på surströmmingsfest."  ? Tack
- Landskap och sånt
- Mitt kontoutdrag
- att jag är så jävla dålig på att komma iväg och träna. Men nu jävlar.
- Min slarvighet
- Min slösighet med pengar. Jag är så jävla sämst.

Nu ska jag bli en ordentlig människa. Sådetså! Jag ska börja med en vila på soffan. LATER




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0