wooowoooow

Jajjamen, jag åt både godis och maxmat efter jag hade tränat igår. DUKTIG TJEJ!!! Till skillnad från AGNES LUND så känner inte jag mig pressad av size zero-hysterin! hahaha :D Nej, agnes det gick inte speciellt bra på body stepen igår. Det hela resulterade i ett snuskigt sår på handleden. haha :)


Jag som skulle sova uut idag. Men jag somnade ju för fan strax efter elva och vaknade nu, pigg som en lärka!

Nu ska jag iaf städa, sen får jag väl se om surpuppan nr 1 skulle med på yoga eller ej hihi

Just ja, eftersom en viss person har lovat att han skulle läsa min blogg lovade jag att lägga ut en bild på honom, självcentrerad som han är! :D

image43



fridens liljor

Kommentarer
Postat av: agnes

men sår påhandleden ? :O JESUS! det måste jag få inspektera ;)

2007-09-07 @ 12:40:01
URL: http://agneslund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0