we´re taking over

Allvarligt, vilken pissnatt! Låg först och tänkte; sju timmar tills jag ska upp.. sen sex sen fem och sen fyra.. sen precis när jag höll på att somna skickade mongomichaela ett sms haha :p

Nu sitter jag och vill helst sova men nu är Johan på väg hit med Bite linemat, han äter pizza och jag sallad utan fet dressing!!!

Igår var jag en duktig kis och var på både bodystep och core precis som i torsdags! Skulle ju bli afropowerdance idag men pga FRIDA så blev det inget. Men känn dig inte skyldig :D

varseguuuuuuuuuuuuuuuuud

Men kan snorhan komma så jag får äta och sen lägga mig för natten. Annars dör jag.
Eller som jag sagt hela dagen, då väljer jag att avsluta mitt liv. TONY vi ba göre!

Kommentarer
Postat av: michaela

men du sa ju att ja skulle de:P!!!

2007-09-12 @ 00:35:24
URL: http://jennymichaela.blogg.se
Postat av: Frida

Även att jag fortfarande är halt på ena foten. Jag måste ha sträckt mig ganska saftigt :o( Det ät faktiskt synd om mig LISA

2007-09-13 @ 13:39:13
URL: http://fridelixen.webblogg.se
Postat av: Tony

Heter det inte Biteline? och inte Bite line hahahaha :P rätt: biteline-mat! drygar mig bara du vet! ;)

2007-09-14 @ 18:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0