iiiihihihih

Jag har STORSTÄDAT köket. Min yttepyttekök. Rensat ur skafferiet och torkat ur under diskhon och allting! Nu luktar det gott gott gott! Jag och pappa ska åka och panta när han har slutat jobbat. Jag kommer bli miljonär på min pant!

Var på IKEA igår med bejbnicco och köpte massa onödigt krafs! Däremot kom jag på vad som ska förgylla mitt liv! En skohylla! Hur kan jag ha levt utan en skohylla så länge? Jag har ju jättemycket skor! En sån ska jag köpa minsann!


Gud vad jag tycker illa om dig din lilla utsugare. Usch för människor som dig.


Nu är jag trött och hungrig. Jag ska äta fiskgratäng.


Kommentarer
Postat av: agnes

hur gick steppen?:D

2007-09-06 @ 21:20:13
URL: http://agneslund.blogg.se
Postat av: nicco

hahahah! utsugare fattar vad du menar ;)

2007-09-08 @ 20:07:09
URL: http://niccis.bloggagratis.se
Postat av: Noob

Jag Vill pumpa din rumpa

2007-11-19 @ 08:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0