I´m gonna rock

Är det det här som kallas adrenalin tro? Har förmodligen ALDRIG NÅGONSIN varit på så förbannat jävla dåligt humör som jag är nu.


Skit samma. Jag har nyss ätit fullkornscoucous och grillad kyckling, åt en kiwi till efterrätt, smaskigt! Nu ska här bantas! Näe men jag ska iaf sluta äta så jävla onyttigt och förhoppningsvis gå ner lite. Ska ner och träna sen också. Duktig tjej idag.


Nu ska jag bjuda på mig själv. Skratta för fan inte för då dödar jag er.

hahaha


image64

image65

ps. Jag är osminkad och hungrig. Inte läge för att knäppa kort. Men byxorna sitter snyggt hahaha! ds.
image66


image67


image69


image70


image72


image73


image74


Klicka för att stänga bilden


image75



image76



Nu ska jag städa!

Kommentarer
Postat av: Elleonora

Du är en riktig babe du! :P

2007-09-10 @ 20:21:47
URL: http://elleonora.blogg.se
Postat av: Anonym

hahahhah mnen guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu va
har du lagt upp för bild på mig!!!!!!!!!! look like a mongolist.

2007-09-11 @ 01:29:15
Postat av: nicco

Okeeej! I look normal, nooooooooo!
Men du är ju såklart en bejb lisis ;D

2007-09-11 @ 23:10:22
URL: http://niccis.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0