Home at last!

Nu ska jag slänga mig ner i sängen och snosa så jag orkar upp i morgon bitti! Tony ringde precis efter han släppt av mig och sa att han såg en grävling!!! Ska det vara på det här sättet vill man inte gå ensam ute på nätterna! Grävlingar är aggressiva och jag är inte snabb!

Till alla er som varit otrevliga och skällt på mig idag, DRA ÅT HELVETE! Jag hatar er för ni är fula om helt jävla dumma i huvudet! Såna männniskor som er borde faktiskt inte få finnas! In på charmskola med er eller gör omvärlden en tjänst genom att aldrig mer visa er ute! Ni äcklar mig.


Kommentarer
Postat av: Tony

Haha ja grävlingen såg jättefarlig ut :D

2007-09-19 @ 01:36:16
Postat av: jempa

men jaaa!!! sura och bittra människor behöver vi inte!!!! puss snuttan

2007-09-19 @ 08:41:37
Postat av: Frida

ohoo Lisa är suuur :o)

2007-09-19 @ 19:41:18
URL: http://fridelixen.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0