arla morgonstund

haha, jag jobbade natt natten som var men nu är jag uppe och vaken! Drömde att jag var tillsammans med Lindsay Lohan (? usch ful) och att Frida var tvungen att belåna sin pappas hus för att hon skulle kunna köpa grejer och knark på avbetalning? Inte konstigt att man vaknar helt svettig. Dessutom hade jag legat på ena armen så den var helt jävla bortdomnad. Jag fick alltså ta den andra armen och lyfta den ena åt sidan. Fan var armar är tunga.

Well, nu väntar skidåkarfrukost (gröt), sen bär det iväg till Ego för att träna!

Vi bokade våran Turkietresa igår, wee! Fattar inte varför alla gnäller så jävla mycket. Är det konstigt att jag och pappa åker själv efter det här jävla helvetesåret? Vi är inte precis ett hemligt kärlekspar. Irriterande.

Nu har jag lyssnat på Rise up tre gånger. HEJ DÅ

Kommentarer
Postat av: Elleonora

Hoppas att ni får en underbar semester. =) Själv ska jag njuta av hösten lite extra den veckan ni är borta. Tycka synd om mig själv att jag aldrig kommer utomlands. Kramelikram. Elle.

2007-09-18 @ 11:00:46
URL: http://elleonora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0