tröstgodis!

Jag äter tröstgodis för att jag är så förkyld! Haha jag har sagt det senaste året när folk blivit sjuka att det enda jag brukar råka ut för är magsjukorna (hua, peppar peppar) men att förkyld DET BLIR JAG AAAAAALDRIG. Jamen heja säger jag bara.

Efter en dusch och lite mat är jag helt slut! Skulle kunna somna på stört. Bara jag inte drömmer mardrömmar inatt igen. Drömde i natt att jag gjorde massa olagliga saker på fyllan och johan blev irriterad och blev tillsammans med emelie medan jag fick gömma mig för polisen i en rutten lägenhet. Den här drömmen resulterade i att jag 06:20 imorse ringde till Johan gråtande och bad han att aldrig lämna mig! HAHAHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0