som en kråka

Igår tog jag 361 samtal på jobbet haha! Inte konstigt att jag har pissont i halsen idag! Går omkring och hostar och kraxar som en kråka! Åh, äckliga kräkhosta! :(

Strax innan 5 I morse/natt åkte lilla snos iväg till Åre för att ha föreläsningar! Lilla söta bejb som shoppade skjortor igår! För att vara säker på att han inte skulle försova sig ställde han 41 larm. Ganska irriterande för mig som är ledig idag och ville han en LUGN natt och morgon utan alarm. Men jag somnade om rätt fort efter att han åkt. Vaknade bara till när larmen ringde och när johan grävde i min större garderob efter en resväska han kunde låna! Hahahah, annars hade han bara en plastpåse!

Jag köpte ett par stövlar igår! Ett par mörkbruna superfina!

Näe, nu ska jag ta mig i kragen och äta frukost, plocka lite i lägenheten och betala hyran! SEN får jag äntligen shoppa! Jag har inte shoppat på 5 år känns det som! wehooo!



PS. Min hosta är inte värre än att jag ska nog gå ut på lördag. Jag kan ju alltid hosta tills jag kräks på O´learys också. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0