så jävla uttråkad

fy fan vad jag är uttråkad! blääää

Jag gör den där töntlistan jempa gjorde för att fördriva tiden lite grann innan jag ska diska för andra gången idag! Vad fan är det för fel på mig? Hur är det möjligt att jag kan använda så FRUKTANSVÄRT mkt disk helt själv?!?!!?!?

Anyhow

10 Favoriter:
Färg: Alla
Mat: Vågar inte vara ärlig pga utmobbning så jag svarar helt enkelt FISK! :p
Band: Men lägg av
Film: White chicks hahahaha! squeeeeeeeeeeze me! Fast jag tycker om Schindlers list också :)
Bok: Tycker om alla Marian Keyes
Sport: Den här frågan måste vara en konspiration mot mig eftersom jag inte tränat på två veckor.
Årstid: Vår
Veckodag: Lediga lördagar
Glassmak: älskar kaktussorbeten
Tid på dygnet:  ?

8 För tillfället:
Humör:  Mätt och glad. Jag är precis som pumba. (Johan det uttalas POMBA)
Smak: Extras strong mint
Kläder: Mörka dieseljeans, vit tröja och grå kofta :)
Bakgrund: Ingen självvald iaf
Nagellack: Har bara trind nailsgrejs på så dom blir stenhårda! :) Bevis på detta är att jag i Turkiet kunde skruva i en liten skruv i mina solglasögon som lossnat enbart med hjälp av tumnageln! Det ni!
Tid:  15:15
Irritationsobjekt: Så jävla snorig är jag!

7 Första:
Bästa vän: Karin och Emelie
Screen name: pass
Husdjur: En kanin som hette tussen. Han blev tappat i govlet sen dog han. Tragiskt.
Piercing: örat
Förälskelse: Ingen aning men det var iaf inte Tomas på lekis, jag tyckte han var äcklig.
Musik: Diggade dansband när jag var spädis. Det växte bort.
Bil: Föräldrarnas var en volvo tror jag, min egen är en hyundai :p

6 Senaste:
Cigarett: Flera år sen under grupptryck hahaha
Mat: En hårdbrödmacka för kanske en halvtimme sen
Dryck: favvojuicen
Biltur: nyligen när pappa och jag åkte hem från birsta
Spelad låt: Times like these
TV-program: Vänner

5 Har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej? Eller? Är ju en viss person som vägrar erkänna att han var dödligt förälskad i mig en gång i tiden haha ;)
Brutit mot lagen: Förmodligen.
Blivit arresterad: Not yet.
Badat naken: Alltså inte bland folk. haha
Varit med på TV:  Ja. Ofrivilligt när jag var liten och lekte däruppe vid sporthallen.

4 Nej tack:
Mat: Lever eller blodpudding.
Musik: jazz
Dryck: typ lingondryck
Personlighetsdrag: besservisser, hur fan stavas det egentligen?!

4 Saker:
Du gjorde igår kväll: Åt
Du kan höra just nu: musik + tv:n
Du inte kan leva utan: Linser
Du gör när du har tråkigt: Tuggar tuggummi och surar.

3 Personer:
Du kan berätta allt för: Ingen.
Du tycker om: Dom flesta i min närhet. Vissa undantag.
Du inte gillar: Tycker inte om den där kärringen som bråkade med mig på jobbet för ett tag sen. Åttiotalet är slut nu.


Okej, den här listan var inte ens rolig att göra. Men tiden tickade på iaf!


Kan nån tipsa om nån parfym som luktar svingott? Jag fick panik nu när jag skulle köpa en, så först var jag lite inne på att köpa det där gröna äpplet igen men nu har jag använt den två omgångar. Så jag köpte mexx pure life. Den har jag haft förut hur länge som helst! Jag måste vara störd. Men jag vill inte lukta gammal tant!

Nu ska jag diska sen ska jag fila naglarna med min nya nagelfil :D


Kommentarer
Postat av: Nicco

Jag tycker såklart Dolce & Gabbana Light! ;-)

2007-10-09 @ 00:43:21
URL: http://niccis.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0